Grekiska

Mamma, Lena och Veronica gick hem för ett tag sen.
Så nu sitter jag och tittar på Min Stora Feta Grekiska Semester. Som jag köpte på skivlagret ute på Maxi.

Så jävla nasty människa som jobbar på skabbhotellet=)
Haha, jag skäms lite för alla män nu. En knubbis och en inte så vältränad snubbe ska försöka slå vältränade greker. Dom var väldigt snygga så dom två amerikanerna hade inte mycket att komma med.
Kleptoman tanten är ju så ball. Snor allt hon kan. Hon har säkert snott biljetterna till Grekland också=) Skills har tanten på att stjäla också.
En snubbe pratar sönde alla i en bra om sirap. Inklusive bartendern tar sig några järn för att orka.

Orkar inte skriva mer som filmen. Ni måste se den iaf.




Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0