HAHA

Stod och väntade på bussen vid resecentrum vid 16:40. Stod en man i 40 års åldern en bit bort vid ett träd. Han tänkte vara lite smart och ta bort snön från skorna. Så han tyckte att sparka på trädet skulle vara en bra idé. Så han spakar till med sin mellanstora känga och snön faller över honom. Kunde inte låta bli att skratta. Så jag fick lov att vända mig om för att han inte skulle se att jag skrattade åt honom.

Kanske ett sånt ögonblick som man måste ha varit med om för att tycka det är roligt=)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Moahahaha...jag tror jag kiknar av skratt. Detta förgyllde min dag! =) Synd att man inte såg det själv.

2010-01-16 @ 02:04:01
Postat av: Linda

Nepp, humor på hög nivå utan att ha sett det!

2010-01-16 @ 15:12:37
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0