Kan inte låta bli

Kan inte fatt varför jag inte kan låta bli tester. Dock fattar jag inte var ni hittar alla tester. Nu har Linda hittat något med 41 frågor.

Resultatet för mig blev. 

Din personlighetstyp
Tystlåtna, allvarliga, känsliga och vänliga. Konflikträdda. Undviker situtationer som kan leda till motsättningar. Lojala och trofasta. Extremt välutvecklade sinnen. Estetiskt lagda. Uppskattar konst och skönhet. Ointresserade av ledarskap och makt. Flexibla och mottagliga för andras argument. Tenderar att besitta originalitet och kreativitet. Lever för stunden.

Karriärer som skulle kunna passa dig
Artister, musiker, kompositörer, designers, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, lärare, veterinärer, skogvaktare, naturforskare, ekonomibiträden, snickare, kuratorer, sekreterare, tandtekniker, serveringspersonal, kockar, sjuksköterskor, mekaniker, fysiologer.

Det finns ett fel enligt mig själv. Och det är konflikträdda och att jag skulle undvika situtationer som kan leda till motsättningar.

Stämmer det eller?


Kommentarer
Postat av: Linda

ett perfekt test, allt stämmer på alla ;)

2010-01-22 @ 22:46:51
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/
Postat av: Adam

Ang. yrkeskarriär som passar så antar jag att de kör med samma rad på alla för alla yrkesgrupper är ju täckta i bara det stycket som skulle passa "just dig". Verkar vara ett kasst test I say!

2010-01-23 @ 02:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0