Måndag och Tisdag

Igår blev det en tur på stan med Theres på stan. Blev några inköp från Cervera och Lagerhaus. Även en present till Theres från Lagerhaus. Hoppas bara hon blir glad för presenten.


Vasen är från Cervera  och kostade 99kr. Som hittat!!!

Så blev det en sväng till Lagerhaus. Där fanns det en bricka i plast med blått mönster på. Jättefin endast 49kr. Fynd!!!


En stor burk till mjölet, även den från Lagerhaus.

Idag sov jag till ca 14:00. Efter en väldigt lång natt. Kändes som den var 20 timmar istället för 10 timmar.
Sen vid 15 15:30 gick jag och Adam till Ica. Sen hem och laga mat. Blev strömmingslåda med potatismos och rivna morötter.
När jag stod och klippte bort ryggfenan på filéerna fick jag en överraskning=)


Hittade en filéad strömming men med huvudet kvar. Lite äckligt var det. Men livet går vidare=)

Sen såg vi film medans vi åt. Sen efter maten slog jag in Theres present. Tog ju en halv evighet bara för att jag vill att hon ska få ett jättefint paket=)


Tycker det blev väldigt fint till slut. Tycker inte hon det behåller jag det själv=)


Nu skulle det sitta fint med lite ostkaka=)

Kommentarer
Postat av: jennike

cervera är toppen ;)

2010-02-10 @ 15:13:18
URL: http://jennikemikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0