Nytt år

Jag tänkte summera året lite i bilder. Blir dock inte i ordning.


Linda och Veronica Jonsson fyllde 30 och 20 år.


Första måltiden någonsin på Bishop under sommaren.


Farmor begravdes i vångas kyrka.


Hunnit hitta dom fulaste skorna mina ögon någonsin sett.


Köpt ny cykel med.


Fyllt 22 år och Åsa bjöd på dessa muffins.


Varit i Halmstad med en utflykt till Ullared=)


Flyttat hemifrån till en etta och köpt en blommig soffa.


Varit i kolmårdenmed kusinen.


Varit i Östersund i en vecka med mamma och Lillebror. Har aldrig spvit så lite i hela mitt liv.


Varit en weekend i Riga och hittat svt's testbild i en park.


Klassresa till Sthlm. Hann se stora vaktavbytet.


Är nu undersköterska till yrket.


Blev rödhårig på nyårsafton=)

Ungefär allt, mer eller minde. Jag orkar inte blogga ordentligt just nu. Får skriva imorgon eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0