Oy Vey....

... vad längesen jag skrev.

I söndags var jag på Ikea med mamma och pappa. Blev ett lock till micron och hängare som man hänger upp på dörren. Sen ett varv till Jula för att köpa tejp. Blev också en liten tur på Net on Net och Ö&B. På Ö&B blev det en del konserver så jag blev tvungen att göra ordning i skafferiet.


Ja, jag gillar pulversåser=) Väldigt smidigt och gott.

Måndag: gick jag intro på Hallegården. Så nu kommer jag jobba nätter också.

Tisdagen sov jag bort iaf till 13.30. Jag var så trött när jag klev upp. Fixade käk och plockade fram kyckling som jag skulle tillaga efter kvällens jobb. Jobbade 16-21 sen hem och laga Uncle Ben's kyckling med ris till.

Idag har jag jobbat 7:15-13:30. Gick hem och la mig en stund. Skönt skönt. Och nu sitter jag och äter lasagne och ser på Danielle Steel's  Juveler.


Bechamelsåsen blev väl inte så jättebra men det duger=)

Imorgon jobbar jag 10-16. Har inköp imorgon också så då kan jag passa på att handla till morgonagens kvällsmat. Är sugen på inbakad kassler med vitlöksost och kanske några ananasringar.

Har fått en låt på hjärnan igen. Riktigt bra är den också.


The Gossip is the shit=).


Kommentarer
Postat av: Linda

hehe, tror du bara din iphone-nörd...

2010-01-13 @ 20:46:46
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0