Utmanad av Linda=)

Uppgiften är som följer:
A: Kopiera awarden till bloggen!
B: Länka till personen/erna som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award!

Sju mycket intressant fakta om mig=)

1. Jag tycker om att laga mat.
2. Älskar att titta på gamla svart/vita foton från förr. På människor som man känner igen såklart. Som gamla bröllopsfoton på exempel mormor och morfar=)
3. Jag är grym på kladdkaka.
4. Jag tycker melodifestivalen var mycket mycket mycket bättre förut när det bara var ett avsnitt.
5. Jag tycker bäst om ostbågar som har stått ett tag och blivit sega.
6. Hatar falukorv i stekt, ugnstekt och korvstroganoff.

Jag vill veta mer om

Åsa
Ida
Moa
Ella
Emma
Veronica
Adam

Kommentarer
Postat av: Ida

jag gör det en annan dag=)

2010-01-25 @ 14:44:26
URL: http://turbotuttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0