Dumma frågor

Älskar dumma frågor på PAPPER, inte från människor.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Två nycklar och en tagg till jobbet.

Vilken svordom använder du mest?
Kuk och dumjävel tror jag det blir oftast. Vet jag borde tvätta munnen med tvål.

Äger du en iPod?
Om den i iPhone räknas så ja. Men den används inte nu.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Beror på när jag ska gå upp. Men just nu står den på 13:30, 20:15 och 11:00. Beror på när och var jag jobbar.

Hur många resväskor äger du?
Ingen! Får köpa mig en i ullared tills jag ska åka utomlands.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica Supermarket men vill handla mer på Maxi.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Japp, fastnar inget bra på bild.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Sex and the city The movie

Har någon av dina vänner barn?
Elionore har två.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror väl på vad jag vinner. Men förmodligen en systemkamera.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jo men visst.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Någon bränd med olika låtar på.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Lättmjölk är det som gäller. Röd mjölk i mat.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Inte vad jag kommer ihåg iaf.

Använder du huvtröjor?
Nej, inte just nu är ju så varmt ute nu

Kan du vissla?

Ja visst kan jag det

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Inte medvetet i så fall.

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Rätt så säker på det. Men orka lägga energi på det.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Gör det fortfarande ju.

Vilken film kan du alla replikerna till?

Asterix och britterna (tecknad).

Äger du några band-t-shirts?
Nej, inte nu längre.

När flög du senast?
2007 till Bulgarien. Hoppas på en tur i september med.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Fyra st

Läser du för skojs skull?
Läser massor för skojs skull. Vill läsa Ozzy Osbournes bok I Am Ozzy.

Pratar du några andra språk?
Engelska är jag väl hyfsad på.

Diskar du din egen disk?
Ja, vem fan gör det annars.

Har du gråtit offentligt?
Säkert

Har du en blogg?
Hmm, vad tror du=)

Gillar du din boendesituation?
Älskar min etta med uteplats=)

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
23 år den 22 augusti.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Skönast är ju på magen. Men man rör på mig i sömnen.

Äger du en digitalkamera?
Har två rosa. En stor Samsung och en mindre Nikon Coolpix.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Skulle vara han som ser ut som ett djur med hängande öron. Vet inte vad han heter.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Inskriven under ett annat namn? Har han byt namn?

Vad har du på dig?
Bikini och en orange/vit tunika.

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Shakira - Waka, Waka


Thats All Folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0