Fåtölj VS Schäslong

Jag är så himla sugen på att köpa en fåtölj. En öronlappsfåtölj vill jag ha mest av allt. Men min schäslong är ju så fin. Men den är lite stor för vardagsrummet egentligen. Så en fåtölj tror jag skulle göra sig bättre här inne.
Men nu har jag kommit på hur jag bäst kan få ut så mycket utrymme som möjligt. Men smakar det så kostar det.
 



En av fåtöljerna och 9 st vägghyllor skulle inte sitta fel. Men för en fåtölj, 9 vägghyllor och resten så skulle det kosta 7300 plus lite till. Och så vill jag ha någar billiga skohyllor som går att sätta uppepå varandra. Fast det kan man ju nästan bygga själv=) Man får ta en sak i taget men det är ju inte jag så bra på. Sånt är livet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0