Fredag

Igår blev det lite konstigt. När jag vaknade så åkte jag till konsum och hämtade ut ett litet paket med två tunikor i. Ska komma en tredje i mitten på juni.

Blev kär i den turkosa färgen. Denna blir längre än den rosa som jag reda har. Så den här blir tunika. Så blev det en gammel rosa också=). Älskar dessa tunikor. Och den här turkosa lär väl bli snygg till solbrännan tror jag.

Efter konsum åkte jag hem till mormor och spelade två omgångar Skip-Bo. Jag vann båda gångerna.

Sedan hem till mamma och pappa och hämta Adam. Vi skulle grilla så det blev ett varv till Ica också.

Sen började vi grilla lite. Och jag gjorde lite förrätt.


blev en och en halv skiva Bergis med Lätt & Lagom blandat med vitlök. Sen bre på båda sidorna och kör i ugnen tills det blir fin färg. Sen lite tzatziki till MUMS!


Flintastek, pomme, grönsaker, flintstek och kall beasås. Gott blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0