Helg!

Helgen blev utan sömn. Blev att gå upp tidigt på fredagen för att ta bussen in till stan. På vägen ner till Gbg sov jag inget. Men på vägen hem blev det lite sömn.
Regnade hela tiden förutom dom två första timmarna vi var där. Men som tröst fick vi lite stjärnvinster=) Jag vann 4 kg kexchoklad och schweizernöt och Theres vann 4 kg toblerone och geisha.

Regntunga skyar över Göteborg. BTW kanonen får folk som inte brukar skrika att skrika.

Vi var tillbaka i Norrköping 01:05 och då pissade det ner från himlen. Så det var bara att börja gå hem till storebror. Där sov jag över till lördagen. 

På Lördag mötte jag upp pappa ute vid jysk för att köpa utemöbler. Blev dom vita som jag tittade på tidigare.
Och idag söndag var pappa och jag på plantagen och köpte lite blommor. Men jag ska nog köpa till lite fler. 
  
Adam är inte den bästa fotografen. Men man ser ju på ett ungefär=)

Emma var så söt i mina kaninöron, måste bara visa=)

Hihi, så söt=)

 

Imorgon blir det sova ut äntligen. Ska inte tvinga mig upp. Ska ligga och dra mig tills det gör ont i tån.


Kommentarer
Postat av: Dannie

hmmm. jadu, vi får se hur det blir! kan inte hjälpa att jag gillar dem ändå! :D

2010-06-14 @ 18:55:02
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0