Måndag

I måndags blev det ett varv i stan också.

Gick förbi en plånbok och jag blev tvungen att ha den.

Ville bara ha den=)

Sen gick jag och handlade lite på Ica. Och Brinks har imponerat på mig.

Man behöver inte köpa en hel hink med gurka. Det finns halva=) Och det är perfket för mig som är gurkgalen men inte hinner äta en stor hink.

Sen när jag kom hem fick jag den briljanta iden att sätta upp mina svarta gardiner. Men inte i fönstrena, oh no. Jag satte dom mellan alkoven och vardagsrummet. 

 
Det får duga så länge. Ska flytta på klämmorna lite för det blev några över.

Så fick jag lov att cykla till ica. Blev så sugen på vattenmelon. BTW så säljer dom vattenmelon för 5 kr/kg på maxi.

Mycket godare att skära den i bitar och sedan äta.

Imorgon blir det lugna gatan.

God natt Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0