Skor =)

Blev middag hemma hos mamma och pappa idag. Lite oväntat faktiskt! Men det var ju tur att jag åkte hem för jag blev två par skor och en tunika rikare=)


Dom här skorna köpte mamma någon gång på 70-talet. Så dom är ju inte direkt nya. Men väldigt fina.

Så fick jag ett par för att jag hjälpte mamma med hennes fötter.

Väldigt snygga! Från Ellos för 449 kr. Blev så himla glad=) Bara att börja träna att gå i dom.

Igår när jag var i stan så gick jag in en sväng på Myrorna. Och jag hittade faktiskt en kjol för 45kr.

Kjolen jobbar numera som klänning/tunika. Och den är riktigt skön, inte så tjock. Sitter snyggare i verkligheten.

Nu blir det lite ostkaka.

Imorogn ska jag städa och baka små prinssestårter. För på lördag är det stor fest hemma hos mig i Vickans och Dannes ära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0