Soliga torsdag

Gud vad härligt det har varit ute idag. Blev ett varv in till stan då jag skulle träffa min jobbcoach, men det blev inget av det. Så det blev ett varv med Theres och sen middag på Highlander.

Först åkte jag till Ingelsta för att kolla på Jysk's lager sale. Hittade en stor låda i mörkt trä som jag blev sugen på. Men jag höll mig.

Men så sket det sig på sko kanonen. Det blev ett par skor.

Rutigt är kul=)

Och inne på City gross blev det lite små grejer.


Den vita snirklande vasen kostade 40 spänn.

Så har jag tänkt ett tag nu att jag vill ha små burkar till alla kryddor. Så sprang jag på små glasburkar på City Gross.

Två stora flaskor till matolja och olivolja, mellan burk till flingsalt, dom små till övriga kryddor och två små flaskor till vinäger=) Nu behöver jag bara något att markera burkarna med. Vet inte om jag ska sätta små lappar i botten eller om man ska skriva på. Det stod att dom små burkarna kostade 13kr men i kassan tog dom bara 4,50kr=) Tur är det, och vem klagar? 20 st för 90 spänn=)

I förra veckan var jag på Maxi och gick förbi ett billigt bäddset.

Rött är fint så är det vitt med rött mönster på andra sidan 99kr. Jag ångrade mig att jag inte köpte det, så i onsdags fick jag lov att åka in och köpa det.

Tack Theres för trevlig middag. Blev vitlöksbröd och tzatziki till förrätt och entrecote, beasås, tomat, rödvinssky med tjock färsk pomme till varmrätt. Gott var det=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0