Blåst på alla sätt

Tror jag är blåst på riktigt idag. Ställde fram klockan en timme igår innan jag gick och la mig. Sen tror jag att min telefon ställde om sig själv en timme. Så alltså är jag här en timme för tidigt!! Jävla skit rent ut sagt. Nu är det officiellt, jag är en timme tidig. Inte en käft förutomn jag som är här.

Igår jobbade jag delad tur 7-10:30 och 15-21. Mellan var jag inne i stan med Mia och Clara. Blev ett par jeans från Kappahl och ett par skor från DinSko. Efter kvällsjobbet blev det ett avsnitt av Morden i Midsomer och varma smörgåsar.

Gaah vad stört att jag är här en timme tidigare!! Tänker inte åka hem igen!!

Går och lägger mig på soffan en stund.

Just ja! Igår när vi jobbade så hörde jag något roligt på radion. Christian på rix fm har gjort parodi på Tony Irwing. Orkar inte leta efter tekt så jag kan bädda in den, så ni får vackert klicka på länken (namnet över).


På måndag borde jag få hem två paket=) Ett från Ellos med klänning till Evas 50 års fest. Och ett paket från cdon. Fast cdon brukar vara snabba och bra. Men inte den här gången. Så det blir förhoppningsvis filmkväll i morgon. Annars imorgon är det möte på arbetsförmedlingen 9:45 eller så. Lite sovmorgon får jag iaf. Om inte klockan ställer om sig igen=) 

Nej, nu ska jag uppsöka den där soffan jag skrev om innan=) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0