Dom sista klänningarna


Meryl Streep är en stilig kvinna men klänningen gör henne inte rättvis. Jag tycker inte om den och inte ett dug fint på henne. TRÅKIG!!!


Tina Fey har en kul klänning. Väldans snygg och enkel. Den hamnar tätt efter Sandra Bullocks klänning.


Kate Winslet har inte satt en fullpott i år. Hon är snygg och passar bra i klänningen. Men efter förra året så blev det tumme ner.


Sigourney Weaver är så sjukt snygg. Inget speciellt med klänningen förutom att den är som gjord för henne. Hon klär sig passande för en kvinna i hennes ålder. För hon är inte 25 längre. Alla plus till henne!! 

 
Penelope cruz försvann in i mängden i år. Hon brukar ju alltid vara så fin i lite speciella klänningar. Men i år tycker jag hon var "vanlig". Men väldigt fin i färgen.


Queen Latifah var supersnygg i denna klänning. Mycket stilfullt av henne. Tydligen är det populärt med en bar axel. 

Zoe Saldana från Avatar ser ursnygg ut i detta fågelbo. Jag gillar kjolen men den ser lite omaka ut till överdelen. Men så ska det väl vara. Men nu har färgen kommit i alla fall.


SJP är jag osäker på i år. Vet inte riktigt om jag ska tycka om klänningen eller inte.


Sist men inte mins Maggie. Hon ser grym ut i den här blåsan. Alltid roligt med speciella klänningar. Lätt men snygg. Gillar massor.

Det var alla klänningar jag hade att bjuda på.

Men jag står fast vid att snyggast/vackrast vid oscar har Jessica Alba varit.
La upp bilden förra året men den går att titta på igen.


En vacker blivande mor var hon vid Oscarsgalan 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0