Måndag

I helgen har det varit jobb fredag, lördag och söndag. Idag jobbade jag också. Igår gick jag och la mig vid 18:30. Var helt slut!!! Sen sov jag fram till halv tolv cirkus. Då vaknade jag av ett sms.

Idag som sagt jobbade jag till 16. Sen bjöd jag hem min bror till mig. Bjöd på "räksmörgås". Hans var lite udda då han ville ha skinka och ost på sin. Lät lite udda med ost, skinka och räkor. Min var dock med mörkt bröd.


GOTT!!!

Idag var jag hemma hos en dam som har ett fågelhus som sitter utanför köksfönstret. Det är inte ofta man ser en domherre. Men det var en riktigt fin herre med. Inte sett en sån sen jag bodde i dom gamla lägenheterna på sågvägen=)

Imorgon blir det en tur in till norrköping för inskrivning på Arbetsförmedlingen. Och så fick jag i uppgift att köpa tjockare knästrumpor av en annan dam. Kan förstå om hon tycker knästrumpor i nylon känns lite kallt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0