Mer klänningar

Lite fler klänningar då.


Kristen Stewart som spelat i New Moon, Twilight och Into the Wild bar något svart. Jättefint men mer färger. När det är Oscarsgala ska det vara glada färger. Jag älskar svart så tro inget annat.


Denna bild på Jennifer Lopez gör henne inte rättvis. Vet inte riktigt hur hon poserar för höften/rumpan ser enorm ut, medans midjan ser liten ut. Tur att hon försäkrade rumpan för några miljoner. Tydligen populärt med bubbelplast också.


Mariah Carey var lite för mycket. För mycket urringning och för hög slits. När hon gick den obligatoriska gången kunde hon inte sluta pilla på slitsen. Det gör inte klänningen finare. Det enda jag gillade med hennes outfit är broschen.


Miley Cyrus ser vuxen ut i år. Förra gången hade hon en blomma till klänning. Men mer färg!!!


Molly Ringwald var det länge sen man såg. Ser ju jättefräsch ut. Älskar håret med den blå färgen på klänningen. Lite tråkig vid bysten. Men jag gillar den här klänningen med det stora armbandet till=)


Nicole Richie passar i den här klänningen. Vet inte varför, men hon är snygg som få. Lite familjen Addams känsla över outfiten. Men jag hävdar fortfarande att det behövs mer färg på oscar.


Mo'nique blev belönad för sin biroll i Precious. Otroligt snygg i sin blå blåsa. Och det veckade tyger framtill gör att hon ser slank ut. Väldigt bra val av klänning.


Gabourey Sidibe var väldans fin i sin klänning. Draperat är bra för kurviga flickor=) Och den blå färgen är så fin.


Vera Farmig bär något fruktansvärt. Jag gillar udda kläder men det här är sorgligt. Färgen är där men inte modellen. Påminner om sån spiral som ser ut som ischokladsformar.


Rachel McAdams klänning var riktigt fin. Klär henne absolut men fortfarande ingen happycolor.

Nä nu ska jag göra något annat en stund. Vad vet jag inte men det löser sig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0