Oscar och klänningar

Min plan sket sig ordentligt. Jag somnade strax efter 1:30. Hann ju se några klänningar i alla fall=)

I år var det väldigt upp och ner tycker jag. Ingen klockren som Kate Winslets klännig från förra året.
Men måste jag välja en klänning så blir det den Sandra Bullock bar.


Någon skrev att hon ser ut som en Oscar. Och det gör hon faktiskt. Hon har blek hud men inte som Anna Kendrick hade.


Klänningen är jättefin men hon är för blek för klänningen. Tycker hon smälter ihop med den. Lite Anne Hathaway varning. Hon var ju så jäkla blek förra året. Se förra årets här.

Någon som gjort bättre ifrån sig i år är Amanda Seyfried från Mamma Mia.

Den vita marängen är årets klänning. Förra årets ser ju ut som något från högstadiebalen. Så stilen har skjutit i höjden. Tummen upp för det. Men sen vet jag inte om det är den snyggaste på henne. Men ett bättre än förra gången=)

Vi tar några klänningar till så gör jag fler inlägg lite senare.


Charlize Theron satte allt på det lila. Men What's going on vid bysten? Ser ju ut som en reservplan för att hon inte fyllde ut klänningen helt. Ser lite halvdant ut nertill.


Demi Moore är snygg i klänningen men lite färg skulle vara trevlig på henne. Hon är väl inte den som fegar ut?


Diane Kruger brukar sticka ut men på ett bra sett, men det här ser ju förjävligt ut. Ser ju ut som ett tätt tråddraperi med en fårpläd fast sydd på mitten. Diane Kruger spelade då i Inglourious Basterds, och även i National Treasure filmerna.


Cameron Diaz är snygg som vanligt. Väldans snygg klänning!! Men det finns ett stort MEN. Var är all färg. Var det förbjudet i år?


Elizabeth Banks kör också på ett säkert kort. Fint med grått på henne. Ingen 10 poängare men en 7:a får den.
Åter igen för dom som inte vet vem det är så har hon spelat i Scrubs och får barn med J.D. 


Vi avslutar detta inlägg med Gerard Butler. Han spelar i P.S I Love You och The Ugly Truth. 

Nu ska jag fixa lunch!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0