Shopping

I frdags gick jag ju ett varv på stan.

Hittade ju bara ett par stövlar då. Men så provade jag lite kläder på H&M och Lindex. En del bra och en del mindre bra. Men den färgglada tunikan från H&M blev jag lite förtjust i ju mer jag tänker på den.
Men vet inte riktigt om jag skulle använda den eller när.


Den var ju jättefin på men nja vet inte. Ser nu att det är folk som har varit i andra hytten och tjuvat lite. Jävla gangsters!!!


Detta provade jag på Lindex. Linnet/tunikan var på rean och korta jackan var den jag skrev om innan. Men det blev inget av det heller. På tunikan/linnet är det massa små guldiga nitar framtill. 

I söndas mellan jobben blev det ett varv till Maxi med moster och kusin. 
Passade då på att köpa nya jeans och ett par skor. Som om jag inte redan hadde skor=)
 
Fina skor till sommaren=)



Sitter och kollar på kappahls hemsida. Deras Vintage Stories kommer ut den 9 april. Det är 50-tals inspirerat den här gången.

Mycket fint blir det=)


324384349985


321331328609


  329573 328369 

374082350769

Skulle vilja ha något av förklädena. Men det lilla kostar 199 och det stora kostar 249 så jag klarar mig utan tror jag. Halsbandet är ju väldigt gulligt också=) Inget fel med att önska sig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0