Sweet!!!

Idag blev det en runda på stan. Hittade inte mycket jag ville ha. Men jag hittade en kort svart jacka på lindex för 400. Men den blir det nog inte. Skulle kanske använda den några gånger sen hänger den bakom dörrarna.

Blev ett par stövlar från Deichmann i alla fall=)

Var inne ett varv på H&M och kollade in Garden Collection eller vad den heter=) Hittade en väldigt färgglad tunika som satt fint. Men dom som känner mig vet att jag oftast använder svart. Men när jag kom hem från stan såsurfade jag in på deras hemsida. Hittade ett linne som tillhörde Garden. Fanns inte kvar i butiken!


Tror det blir snyggt till jeans och shorts i sommar=) Jag tog det i blått för att jag ska använda annat än svart. 

Var tvungen att logga in på skatteverket igen och kolla så dom inte har ändrat sig=) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0