Helgen

Jag har varit väldigt dålig på att skriva. Men det beror på att jag har jobbat nätter och kväll den här veckan. Och i fredags hade kusin Emma och Lina trerätters middag.

Den hölls på De geergymnasiet egna restaurang på Garvargatan. Jag hade valt räkcocktail till förrätt som var så jäkla god. Den var grym!!! Sen blev det oxfilé,klyftpotatis och pakrikasås. Till efterrätt blev det citronpaj för min del. Jättegott!!! 
Emma och Lina har själva jagat sponsorer till middagen. Pengarna som dom fick in för maten skulle tydligen gå till tvåorna som väljer samma projekt. Men det är för mig obegrlipligt. Dom som tar det projektet borde själva få jaga sponsorer. Så jag tycker att att Emma och Lina borde få varenda öre. 

Igår var jag, Theres och hennes syster ute och käka och dansa. Efter maten satt vi och drack några drinkar. Men helt plötsligt kommer en full finne och bjöd oss på tequila. Inte gott!!! Efter två stycken fick vi tvinga oss själva till toa för att komma undan. Sen gömde vi oss för honom tills han gick hem. Sen blev det dans för hela slanten. 
När vi står uppe på scenen säger jag till Theres att det står en man vi baren som är sjukt lik Rickard Herrey. Sen tog det bara någon minut så kliver han upp på scen. Trodde jag skulle grina ihjäl mig när det var han. 

 
Lite dassig bild med mobilen.

Tack Theres och Anna-Karin för en supertrevlig kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0