Very Happy Idag

Var inne på jobbinterjuv på Borgmästargården idag vid 09:30. Det skulle vara en gruppinterjuv, men det blev bara två. Jag och en tjej som läser till socionom. Det var väldigt roligt och avslappnat, inte alls så stressande. Först fick vi presentera oss och berätta vad vi har för erfarenheter av vården. Sen lästes det upp tre olika fall som kan förekomma inom äldreomsorgen som vi skulle diskutera och tycka till om. Sen fick vi ett papper med olika exempel/förklaringar på personlighetsdrag. Så skulle man kryssa för dom som man tyckte passa in på sig själv. när man fått ihop en kod med fyra bokstäver.

Jag fick ut ISFP av mina svar. Sen skulle vi googla koden så vi fick svaret. 

 "Konstnären" - ISFP
Ofta intresserade av olika konstformer. Uttrycker sig gärna inom konst eller genom handlingar. De 5 sinnena är ofta mer utvecklade hos ISFP än hos andra typer. Varm och omtänksam i sina relationer. 5 % av befolkningen.

Stämmer det? Konstnär är jag ju inte men jag gillar ju att pyssla:P

Så fick vi prata enskilt några minuter. Sen var det bara att ge sig av=)

Så interjuv 9:30 till typ 10:30, sen ringde chefen på Borgmästargården kl 14 och ville ha mig till natten. 

Nu ska jag jobba 16-21=)  

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS!!!

2010-03-11 @ 21:38:08
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0