Vi gör det en gång till

1.Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtitieln som svar på frågan.
4. Fuska inte !

1.  Hur mår du?
     Dangerous

2.  Kommer du komma långt i livet?
    
Fördomar

3.  Hur ser dina vänner dig?
     Cradle Of Love

4.  Kommer du gifta dig?
    
Run

5. 
Vad är ditt livs themesong?
    La Bamba 

6. 
Vilken är din livs historia?
    Hold On
 
7. Hur är jobbet för dig?
    Falling Down

8.
 Hur kan du komma framåt i livet?
    Milord 

9.
 Hur kommer imorgon vara?
    Gold 

10.
 Vad är det bästa med dina vänner?
      Love's Got A Hold On My Heart 

11.
 Vad finns i lager för nästa vecka?
      Cheri Cheri Lady    EEEH nae skulle inte tro det
 
12. Vilken sång beskriver dig bäst?
      Somebody's Watching Me         Tror nog att det är små tomtar som förföljer mig=)

13.
Hur är det med ditt liv?
      Dancing In The Dark                Jao, lite mörkt är det allt=)

14.
 Vilken låt ska spelas på din begravning?
      Fireflies
 
15. Hur ser dina vänner på dig?
      Chinatown

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
      Jo le Taxi

17.
 Vad tycker dina vänner om dig?
      Africa                Jag är väldigt exotisk.

18.
 Har du en djup och mörk hemlighet?
      Go For The Soul

19.
 Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
      Jump

20.
 Hur kan jag göra mig själv glad?
      Mister Cool                            Ta av dig din truckerkeps=)

21.
 Kommer jag någonsin få barn?
      Like A Virgin                        Jungfrufödsel               

22. Vilken låt beskriver vem du är attraherad av?
      Freed From Desire           Vem ?

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
      We Go Together                      Med olika människor=)

Inte roligare än så här var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0