62 frågor och varsegod och sov

1. Hur gammal är du om fem år?
27, oh shit vad gammal jag börjar bli.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min familj.

3. Hur lång är du?
170,5 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Härom natten 

5. Vem ringde du senast?
Ringde pappa men han svarade inte.  

6. Vem ringde dig senast?
Mamma tror jag

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Aha ok, Läget? 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms, jag smsar gratis!!!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Hmm, inget av det. Jag är en oäkting.

10. När såg du senast din mamma?
Vid middagen då jag bjöd familjen på mat.  

11. Vilken ögonfärg har du?
Melerade, men det ligger i betraktarens öga.

12. När vaknade du i dag?
12:20 typ

13. Vilken är din favoritjulsång?
Du vet den där snuskiga när mamma hånglar med tomten.

14. Vilken är din favoritplats?
Jag säger nog i min säng på den frågan.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Bland brännässlor.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Fast nattjänst någonstans.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret!!! Blir skrämd när Linda ligger och sover och säger hoppar du över slår jag ihjäl dig. Vad ska man säga? Okej, jag ska ligga stilla, snälla döda mig inte.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När jag jobbade natt med Angelica. En av dom roligaste nätterna ever.

19. Hur stor är din säng?
120*200 lagom stort men snart dags för en ny.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar 

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror på var jag sover. Hemma i trosor och borta i trosor och nattlinne.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fem and I love them all.

23. Hur många landskap har du bott i?
Det enda riktiga landskapet i Sverige Östergötland.

24. Vilka städer har du bott i?
Skärblacka the big blåbär

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Så länge det inte gör ont så är barfota bäst.

26. Är du social?
Ja, när det är nödvändigt och roligt.

27. Vilken är din favoritglass?
Svarte Petter med saltlakritsströssel på Halvars glasskiosk i Norrköping

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Min egen kladdkaka med lite grädde och många konserverade mandarinklyftor.

29. Tycker du om kinamat?
Ja, men inte från det där konstiga stället Linda och jag var och käka på i Halmstad.

30. Tycker du om kaffe?
Nej, men det luktar väldigt gott vid jul. 

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten, juice om jag har det hemma.

32. Sover du på någon särskild sida?
Nä, varför skulle jag sätta gränser i min egen säng? Nä, jag ligger i HELA MIN säng.

33. Kan du spela poker?
Inte texas, men med fem kort på hand.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Den som inte gör det måste ju ha ont i huden.

35. Är du en beroendemänniska?
Hej, jag heter Cecilia och jag är beroende.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej, jag är unik kanske.

37. Vill du ha barn?
Ja, men inte nu.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och så kan jag räkna lite på tyska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nae, men skickat iväg ett antal åldringar med ambulans.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng, inga hajar där.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
1. Filmer 2. Kläder 3. Skor 4. Väskor

42. Äger du dyrbara smycken?
Inte dyrbara i pengar men för mig är dom dyrbara.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
NCIS, Bones, Grey's och äldre CSI.

44. Kan du rulla med tungan?
Vad händer om jag inte kan? Får man cancer?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Linda och jag har ju roligt ihop. Svårt alla jag umgås med får mig skratta ju.

46. Sover du med gosedjur?
Ja, min lilla nalle från liseberg.

47. Vad har du för ringsignal?
Old phone på min iPhone och Barracuda med Fergie i SonyEricssonen.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja, jag har kvar en liten klännig i blå sammet med vita ärmar.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Toppen jag har på mig är röd. 

50. Flirtar du mycket?
Tydligen är jag ofrivillig flirtare.

51. Kan du byta olja på bilen?
Hade jag haft bil hade jag kunnat.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nä, cyklar inte snabbt nog för det.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Något tantsnusk från Harlequin. 

54. Läser du dagstidningen?
Nä, har ingen.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Mina fötter gör.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Lugna favoriter

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Datum då jag ska vara på Borgmästargården
 
59. När var du i kyrkan senast?
Måste typ tänka!!! När vi var och lyssnade på något pucko i S:t Olai. Tror jag är inte 100.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Ann Sylvan och Ulla Nerman. Vi hade roligt på Hummels lektioner fast det var ju mer åt honom än med honom.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Två eller tre nätter.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Skulle nog säga Magnus. Jag säger inte vad dock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0