Bara för att jag har tid och lust=)

1.Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtitieln som svar på frågan.
4. Fuska inte !

1.  Hur mår du?
The Way I Are


2.  Kommer du komma långt i livet?
Sakta Vi Gå Genom Stan


3.  Hur ser dina vänner dig?
Hurricane


4.  Kommer du gifta dig?
In For The Kill


5.
 Vad är ditt livs themesong?
Applejack


6.
 Vilken är din livs historia?
Ingen Stoppar Oss Nu


7.
 Hur är jobbet för dig?
Kvinde Min

8.
 Hur kan du komma framåt i livet?
Beast Of Burden

9.
 Hur kommer imorgon vara?
Bucky Done Gun

10.
 Vad är det bästa med dina vänner?
The Heart Of The Matter

11.
 Vad finns i lager för nästa vecka?
Beta It

12.
 Vilken sång beskriver dig bäst?
Hurtful

13. Hur är det med ditt liv?
Thriller

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Islands In The Stream

15. Hur ser dina vänner på dig?
When Love Takes Over

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
I Only Wanna Be With You

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Ayo Technology

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Unusual You

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Dangerous

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
The Way You Make Me Feel

21. Kommer jag någonsin få barn?
Communication

22. Vilken låt beskriver vem du är attraherad av?
Here Comes The Night

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Hey Ya


Thank you, good night!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0