Bitter var namnet igår

Igår var jag trött och väldigt trött. Linda var nog också lite trött. Vi var bittra men jag var bittrast av dom alla=)
Idag Linda är jag mindre bitter.

Men bara för att Linda har skrivit det kan jag kopiera det=)
Följande text är inte lämplig för tråkiga människor.

C: Idag ska Cicci jobba natt på Hagaborg. Cicci är inte jätteladdad för det
L: Linda sitter och skriver c-uppsats sedan klockan 9 imorse, Linda tycker inte att det är jättekul just nu...
C: hihi, Linda och Cicci trivs jätte mycket just nu.
L: Jepp, Linda vet inte hur det är med Cicci, men Linda är rätt sugen på att kliva av livskarusellen just nu. Linda har en c-uppsats att lägga fram, 2 opponeringar, 2 seminarium och 3 tentor innan 4 juni... Linda hatar skolan just nu
C: Cicci mår bra med hon hatar att vara arbetslös. Och hon är inte glad på a-kassan. Hon får ingen förens i juni så i maj får Cicci 4 000 att leva på. Det går bra
L: Cicci och Linda är panka med andra ord, Linda får 3 500 från snälla CSN i maj, men kanske ett litet bidrag från CG trillar in med... Linda uppskattar att Cicci med är på gnällhumör
C: Haha Cicci har varit bitter sen hon började på arbetsförmedlingensom suger
L: Bitter is the shit
C: Det är populärt att vara bitter. Alla är bittra nu för tiden. Lågkonjunkturen gör så med människan, Island kan sjunka under ytan och grekerna kan ta sitt miljardlån och köra upp där solen inte skiner.
C: Jag är världsbitter
L: Jag är bara jag-bitter
C: Jag är bitter all over the world. Eller som det kallas på internet: worldwide bitter
L: Det är värre...


Så illa var det igår=)

Nu blir det en dusch och sen sängen.

Kommentarer
Postat av: Linda

tro det eller ej, men det är än värre idag... Har suttit med uppsatsen från 10-21:30....

2010-05-11 @ 22:26:36
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0