Blandade bilder från mobilkameran=)

Slänger upp lite skitbilder. Det är sånt jag gillar och gillar inte lika mycket.



Som det här linnet/klänningen. Fattar inte alls varför det finns. Det är ju inte snyggt. Ska jag ha en klänning så går jag ju inte och köper en sån. Ser ju ut som en jätte jättelång tanktopp. Antingen köper jag en fin klänning eller en vanlig topp.



Den här från Kolmården. Den lilla tjockisen var så söt när han låg där. Ligger och solar sig.



Igår efter rundan på stan plocka jag fram alla kryddor. Så nu ser jag vad jag har bättre. Vill egentligen ha en liten hylla ovanför micron för alla kryddor. Men fram tills dess får dom stå på bänken i hörnet.



Detta ska egntligen vara en tunika tror jag. Men har man lite förstora kroppsdelar som exempel bröst och rumpa så funkar det inte riktigt. Så det får bli en topp. Ska nog ha den ikväll till smygpremiären=)
Ja, jag har cykeln i hallen. Och jag har den där för att det inte går att låsa den. Pappa lagar bakhjulet.

Ska bli riktigt spännande att äntligen se filmen. Om inte annat få se vad det är i "goodiebagen" vi får=)
Weii!! Ska in i duschen och göra mig iordning nu.

BTW ska får hela 1162 kr från a-kassan, man blir rik av den summan=)

Skriver när jag kommer hem ikväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0