Dagens äventyr

Och det är inte överdrivet. Att köpa skor ihop med Emma J är ett äventyr. Det tog 80 minuter för att köpa tre par skor. Jag kan vara jobbig att shoppa med, det vet jag. Men jag tar inte 80 minuter för tre par skor. Fast hon gick hem med tre par fina skor.

Sandal från Skopunkten.com

Den sandalen var riktigt nice i verkligheten. Men den fick min fot att se ut som en blek korv. Men jag gick från skopunkten utan skor iaf. Det är väldigt bra för att vara jag. Men det blev två par hälgrepp.

Sen blev det jakt efter strumpor. Svarta enkla ankelsockor. Det blev inköpta på klippet för 15 kr/paret. Emma hittade en väska som passade henne. Så hittade jag hårnålar som verkade hårda och bra för typ 15 kr.

Sen när jag kom hem var det bara att laga mat. Det blev lasagne idag. Bechamelsåsen blev sjukt bra idag. Och köttfärssåsen blev god. Det kan ha med att göra att jag hade i svamp, vitlök, ketchup och lite grädde med tomatpuré i. Och till slut blev det den godaste lasagnen jag har ätit ever.


Och alla ni som gillar politik och vill läsa om det kan läsa Lindas blogg. För mig är det inte så viktigt med politik. Ja, jag vet Linda att det borde vara det. Men det liksom funkar inte för mig. Så jag dirigerar om trafiken till din när det kommer upp inlägg om politik. För i slutet är det ändå gamlingar, ungdomar och arbetslösa som blir blåsta.  

Tror jag ska tända lite ljus nu och sätta på någon rolig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0