Foton

Det här är inte ett seriöst inlägg så ta er inte tid att kolla igenom det. Förutom alla dom som heter Patrik.


Vems kan detta finger vara?


Mästerfotografens minst meningsfulla bild ever.


Och hans öl.


Och resterna till tillbehöret han åt till ölen.


Han vill också visa upp min hylla, kandelaber och tv.


Och han vill även passa på att kramas.

Nu till några funderingar om mina egna bilder.


Var på City Gross och sparrisen var ju så jädrans smal. Vad har hänt med den?


Plus att min telefon gör skärmdumpning lite då och då. Fattar inte varför den är så skum. Blir tokig på den. Borde lämna in den andra telefonen snart har legat i lådan för länge. Den har legat där sen december typ. 

 
Lyckades göra en Windsor knut. Även om den inte fastnade i hjärnan så lyckades jag göra den före Patrik. Och ganska fin blev den med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0