Fredag

Ringde klockan 11 typ. Har fått en natt till på Halle i Maj och två nätter i juni=) BRING IT ON!! Vill ha fler!

Sen ringde mamma och undra om jag ville komma och grilla. Så klart jag ville. Men jag skulle ha kommit när maten var klar. För det slutade med att jag lagade maten. Men gott blev det. Idag har jag också druckit coca cola som jag inte har druckit på över en vecka.

Så har jag beställt lite grejer från Ellos också.

Denna är jag lite tveksam till men man kan alltid prova=)


Även den en tveksamhet.


Älskade mönstret på denna=)



Denna blir nog väldans skön att bara lala runt i.



Denna har jag tittat på ett tag så nu slog jag till=)


Nu är det bäst att jag lägger mig. Ska upp tidigt och åka till Kolmården. Kommunal bjuder=)

God natt sov gott=)


Kommentarer
Postat av: dannie

haha ja. men nu blev det den silvriga efter många om och men! ;D

2010-05-23 @ 09:29:37
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0