Fredag

Igår tvättade jag från 14 till 19. Två fulla blå IKEA påsar. Det blev ca 8 maskiner. Synd bara att det tar aslång tid att torka när det inte finns torkskåp. Men det finns torkrum. Men det är ju bara att konstatera att det suger ju. Kunde hänga in två maskiner med kläder och efter 3 timmar var det fortfarande inte tort. Så inte väggfläkt och avfuktare för min del. Tur att Badlakan och handdukar kan torktummlas. Och bara för att dra ut på tiden stod jag och manglade massa onödiga saker. Som exempel badlakan och handukar till och med en topp. Och den lär jag ju få stryka om sen när jag ska ha den.

Sen var det lugnt resten av kvällen. Blev sängen vid 23:30 men jag vaknade 01:15. Sen låg jag och lyssnade på P3 Vaken. Folk önskar sig väldans konstig musik. Men dom spelade några väldans bra Irländska sånger.

Speciellt denna med Sinéad O'Connor & The Chieftains


Ganska bra faktiskt.

Så spelade dom en med Mick Jagger. Men orka leta efter den. 

Men hittade en med Sting och The Chieftains=)

Den tycker jag om!!


Vid 18 ska jag till mamma och pappa & äta friterade räkor. Mums!

Blir porter imorgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0