Inte så roligt

Det var trevligt fram till 23:30 när vi skulle åka in till stan. Vi skulle till Trappan som är en nattklubb för LiU's studenter. Och dit tänker jag aldrig mer gå!!! 120 spänn för att lida av något som kallas Karate Klubben. För att tycka dom var bra så var man ju typ tvungen att ha en karatefylla. Och det kan ju inte vara så svårt. Var ju rätt snälla priser på stället. En cider eller öl på fat kostade 39kr och en 4cl drink för 59kr.

Imorgon blir det lugna gatan. Skulle egentligen ha gått hem till mamma och pappa för filmkväll, men det blev inte så. Dom orkade inte med varandra fler dagar än en dag i veckan, eller något.

Måndag ska jag ringa runt halva Norrköping efter jobb.
Tisdag blir det möte med en jobbcoach.
Onsdag ska jag till familjen Jonsson och fota & käka tacos.

Resten av veckan kan man hoppas på lite nattjobb.

Har skrivit in mitt CV på några hemsidor. Maxi, City Gross, Glitter och tro det eller ej SJ är några av dom. Inte för att jag har några erfarenheter av affärer. Förutom att handla i dom. Men jag måste ju ha något att skicka in till AF i juni när jag ska redovisa jobben jag har sökt.

Inget roligt på tvn heller. Bara ågon skräp med Nicolas Cage, som jag har väldigt svårt för. SNL har Ben Affleck som gäst. Ben Affleck är inte så rolig som han tror.

Nu vill jag åka hem! Men det går tyvärr inte. Klockan är 4:15 och bussen går 5:50.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0