Me love kilklackar i år=)

Jag sitter och surfar runt. Hittar skor på Nelly.se. Brukar inte kolla på deras sida, men nu blev det så=)

Biasia SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COMHigh Life SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMImpress SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMAxelia SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Fyra par som jag skulle kunna tänka mig från Nelly. Dom kostar mellan 299 - 399kr/par. Jag har en förkärlek till stora skor=) Ettan är ju grymt läcker.

La ett öga på Have2have.se också. Man får drömma va?


Ett par boots kanske inte heller skulle sitta fel=) 598kr/par kanske det skulle det vara värt. Dom svarta skulle nog vara snyggt till det mesta.

Nu blir det film=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0