Ordning och reda

Igår när jag kom hem från mamma och pappa så kunde jag inte sova. Jag kollade lite på Hajen 2 och någon annan film på trean. Sen vid 03 började jag rensa min garderob.

Såg förjävligt ut innan. Så hade jag underkläder och strumpor i lådorna på tvbänken. Men nu ligger det i korgarna i garderoben.


Ingen ordning alls. En stor korg med två lakan i, får ju plats så mycket mer i.


Mycket bättre blev det ju. Fast jag fick ju gå igenom lite och tabort och lägga ner grejer i kartong=)


Ska åka och handla lite. ikväll kommer päronen på middag. Det blir portergryta=)

Kommentarer
Postat av: dannie

hehe jo jag får väl göra det. men har jag bh under så ryms inte boobsen. så måste nog tejpa dem isåfall!

2010-05-09 @ 17:09:57
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0