Sex and the city 2...

...är inbokad i min kalender=) Den 26/5 ska jag, kusin Veronica och Theres gå och se den. Det är smygpremiär då=) Visserligen kostar biljetterna 250kr/st. Men man ska väl unna sig något någon gång?

SATC 2 - exklusiv smygpremiär

Välkommen på exklusiv smygpremiär av Sex and the City 2 den 26 maj!
Snart kliver våra bästisar från New York upp på vita duken igen när Sex and the City 2 har biopremiär. Men redan kvällen innan,onsdagen den 26 maj, anordnar vi exklusiva smygpremiärer på valda biografer runt om i landet. Förutom allt filmen erbjuder får du denna kväll en goodiebag med fina prylar och lite gott att äta och dricka för att rama in kvällen i glitter och glamour. Samla ihop ditt eget gäng, sätt på dig de höga klackarna och gör dig redo för en riktig tjejkväll hos oss!
Biljetterna släpps torsdagen den 6 maj.

Sex and the City har smygpremiär: Stockholm (Sickla och Vällingby), Gävle, Helsingborg, Jönköping, Linköping, Luleå, Lund, Malmö,Norrköping, Sundsvall, Uppsala, Växjö.



Längtar!!

Kommentarer
Postat av: dannie

hej!

tack! jag gillade också rosa hår, men det är tyvärr svårmatchat hehe.

ska svara på din fråga i frågestunden sen, men jag undrade bara om du menar vilket märke på löshår eller vilken teknik som fungerar bäst?

2010-05-07 @ 15:27:48
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0