Till killar...

...ragga aldrig genom en kusin. ALDRIG!!! Och gråt aldrig inför en kusin.

Jag tar det från början.

Virre och jag satt vid baren och smutta på våra drinkar. Då kommer bartendern fram och ger oss en varsin drink till. Som sedan visar sig vara från en kille på andra sidan baren. Bartendern går och kommer tillbaka efter en stund igen. Han säger att killen undrar om han får sätta sig hos oss. Vad ska man säga? Vi sa ja, för det skulle ju vara dumt om vi sa nej. Så han kommer bort till oss och börjar prata. Han började väldigt klumpigt, men det bara värre när han började snacka om sin musik. Han sa att han är en sån kille som kan visa känslor och han lyssna på Westlife. Och han kunde bevisa det med mobilen. Då var det kört!

Sen gick han och Virre ut på terasen. När Virre kom tillbaka sa hon att han hade börjat gråta och varit ledsen över att han är singel. Men när han kommer tillbaka vänder sig Virre mot mig och säger " Okej, han undrar om du skulle vilja gå ut på en date med honom". Jag trodde jag skulle dö. Så jag förklarade att jag inte kunde gå ut på en date med honom. Kan ju inte gå på en date bara för att jag tycker synd om honom. 
Han blev ledsen igen så jag småpratade lite med honom. Då berättade han hur mycket han tjänade. Som om det skulle hjälpa. Sen luktade han ju kattsand så det gjorde det ju inte saken bättre. 

Kände mig elak när han gick. Men jag tror att han gick ner på toa och grät lite till innan han lämnade Harry's.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0