Wonderful Wensday

OH MY GOD!!! Under bar filmen var då. Den ska jag absolut köpa när den kommer ut på DVD. Och när en viss person kysste en annan person drog alla i salongen in ett andetag. Alla gjorde det på samma gång.

När man kom fick man champis och lite godis, frukt och saltapinnar. Så stod "goodiebagen" på platsen. 
 
Kan man gissa om det var Make Up Store som sponsrade filmen? Synd att jag aldrig handlar där. Men man kanske ska investera i en bra kajal eller något. Body butter i runda burken och läppglanset är från Body Shop. Så var det en provdoft från DKNY. Så fick vi ett helt plåster från Compeed och en stor Geisha med Caramel smak.

Och hela 0,15L Coca cola light i en jättefin burk=)

Så efter filmen var det lite mingel på Harry's.

Väldigt god drink fick man när man kom dit i alla fall. Vi vet inte riktigt om det är lingon eller tranbär.

Så var det lite utlottning av presentkort och sånt roligt. Och jag vann!!
Jag som aldrig brukar vinna.

Jag vann en lektion på Make UP Store och en scarfes. Men jag ska nog ge Virre presentkortet. För det gäller bara till augusti och jag kommer nog inte använda det innan dess.


Fick äntligen använda mina kilklackar=) Blå jeansleggings som jag vek upp och toppen jag köpte igår=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0