Rätt, rättare och rättast

Ja, jävlar i min låda. Är så överlycklig nu. Helt sjukt vad glad man kan bli glad över att ha rätt=)

En jättetrevlig kille ringde från Af och sa att han skulle skicka tillbaka min närvarorapport. För jag har inte rapporterat mina jobbtimmar under dagtid.
Jag svarade artigt men bestämt att jag ska bara fylla i den övre raden om jag jobbar mellan 7-17. Och jag har inte jobbat mellan 7-17, jag jobbar 21-07. Och då var han tvungen att gå och fråga någon annan. Vilket till slut ledde till att jag hade rätt!!

Och det mina vänner kändes så gött!!

Det kändes som jag just vunnit medalj i något. Rätt har jag ibland. Men det känns extra bra när det är mot en som jobbar på Af.




(Ja, Linda jag vet att det inte heter rättare och rättast)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0