God morgon

Nu blev ni allt förvånade att jag är uppe innan klockan 12 en ledig dag? Blev lite konstigt i helgen. Låg i sängen hela lördagen med undantag för att äta några smörgåsar. Tror jag gick upp klockan 19 för att göra mig klar för jobbet. Jobbade på Hagaborg lördag till söndag. Och igår sov jag till 16:30. Gick och la mig vid 00 tiden och somnade men vaknade till vid tre. Så nu lägger jag mig inte. Kanske somnar skapligt ikväll.

Idag blir det möte på AF om jobbgarantin kl 9:30. 

Efter det blir det hem och städa. Ska nog diska lite nu faktiskt. Iaf glaskopparna som ljusen sitter i på väggsnurran. 

Kanske ska unna mig en flaska vitt från glasbanken? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0