Helgen

I helgen var det full rulle. Bjöd ju mamma och Adam på middag. 
Sen blev det lite party hos Jj och Harrys på kvällen. Mucho trevligt!

Lördag blev lugn hela dagen och 21:30 blev det stan. Blev Harrys igen med Johanna och Johan. 

Söndag var det sovmorgon till typ 13. Sen göra sig iordning för att se på när mamma blev fru Pettersson. Och middag på Black lion. Jag tog råbiff till förrätt och oxfilé till varmrätt. Och så tog jag ett glas vin till. Bara det att halva flaskan gick ner i glaset jag fick. Fick ju valuta för pengarna i alla fall. Till efterrätt tog många av oss in ost och olika tryffel. Men det var en ost som smakade som den luktade. Och den luktade ladugård och smakade det också. Var ju bara pappa som tyckte om den. 

Igår var jag med Mia, Clara och Rebecca till busfabriken. 
Jag var så sugen på musslor så mia var snäll och stanna till vid maxi. Men dom hade stängt fiskdisken. Klockan var ju inte ens 16 och ändå var den stängd.

Idag blev det ett varv in till stan för att köpa antikljus. Blev också några tabletter Noskopin för hostan, så jag kan sova inatt. Var bjuden på middag hos mamma och pappa också. Fick jättegod älggryta.

Imorogn blir det tvättning och städning. Så ska Adam komma med musslor som jag ska tillaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0