Jo men visst

Kliver på två nätters nu. Blir tyst här på bloggen till och med fredagkväll. Kanske slänger in något imorgon men vem vet.

Ska vara ute i hemtjänsten i natt och imorgon natt. Det är roligt=) Bäst att klä sig ordentligt i natt.


Igår gjorde jag en liten lista på vad jag ska handla när jag är i Ullared.



Schampoo & Balsam
Bh & trosor
(om det finns några fina den här gången)
Skidjacka
Julklappar
(mamma, pappa, Adam och Patrik)
Present (till Anette något litet bara)
Vinställ (svart)
Tunikor och leggings (jeansleggings & vanliga)

Lika bra att jag skriver upp sånt jag måste komma hem med, annars glömmer jag det. Eller kommer hem med allt annat än det jag skulle komma hem med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0