Utmaning

Hittade en utmaning på beyondsizes och jag kan ju inte motstå som vanligt.

Det går ut på att lista 4 saker i 4 olika kategorier. 

4 TV-PROGRAM JAG FÖLJER:


Mad men kan man ju inte få nog av. Snygga herrar och snygga kläder=)


Hung på ettan. Även där snygg herre=)


Glee är roligt går alltid att se om=)


Jag och alla 65+ då=) 


4 SAKER JAG GJORT IDAG:

Jag har sovit.

Packat väskan till jobbet.

Bjudit Adam, mamma och Clara på strömmingslåda.

Bytt ljus i alla ljushållare. 

4 SAKER SOM JAG LÄNGTAR EFTER:


Få ett fast nattjobb.

Få upp mina vägghyllor.

Åka utomlands igen.

Ullared den 12 november. 



4 SAKER PÅ ÖNSKELISTAN:


Presentkort på Ikea.

Vinterjacka.

Presentkort på kläder.

SKOR=)


 
4 SAKER JAG AVSKYR:

Vit sparris.

Spenat.

Trasiga skor.

Fula kläder. 



Jag utmanar alla som vill bli utmanade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0