Jo, men visst

Det fanns ingen svamp. Eller så hittade jag ingen för att jag vägrade gå av stigen.

Så nu blir det blomkål i ugn, kycklinglår, champinjoner och tzatziki. Så skönt att man inte behöver tillaga maten idag. Bara att värma och äta=)

Skorna jag köpte igår är supersköna.

Dom ser bättre ut i verkligheten. Och dom var billiga. Det var rea så 99kr för en färgklick.
Har ju gått och tittat på dom bra länge. Så nu var det ju bara att ta dom. Så bjöd han i kassan på ett litet skohorn också=) Förmodligen för att han blev så glad att någon köpte ett par av dom.


Vad ska man ha till mat imorgon då? Är inne på fläskpannkaka. Men imorgon ska jag förmodligen träffa Anett över "lunch". Sen på Lördag ska jag ju ut och käka med Theres. Så matlagningen står stilla just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0