Kommer att ske

Jag har varit dålig på att skriva här. Det lär bli sämre snart.

På söndag drar jag till Tunisien med bröderna och Therese. Ska bli så jävla skoj!!

Inatt ska jag vaka i 10 timmar. Men det ger cash=)

Sen hoppas jag att Maria kommer till mig och dricker vin imorgon. Ska bjuda på något riktigt gott då=)

Så blir det kanske två nätter med mer jobb. Onsdag ska jag träffa Therese för lite lunch på stan, sen hem till JJ och hälsa på. 

På Torsdag kommer pappa och Krister och käkar rotmos.  

Fredag är det Borgen om någon hänger med. Vill inte gå dit själv.

Lördag blir lugn hemma hos familjen Jonsson. Då ska vi även göra skålar. Kan visa dom innan jag åker.

Och söndag bär det av mot solen och värmen=)


I förrgår var Ck och Lena här. Carina och jag färgade/slingade håret. Hon blev gul på en fläck=/ Men jag fick till det rätt bra ändå. Fyllde i utväxten och sen gjorde jag några slingor i underhåret. Blev koppar/brunt eller något. Gjorde en i luggen också.


Vet inte om ni kan se slinga så bra. Skulle ha låtit blekningen sitta i en stund till. Men jag är nöjd ändå=)

Nu ska jag spela lite DX Ball om ni kommer ihåg det spelet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0