Länge länge sen

Ojoj, nu ligger jag långt efter i bloggandet.

Varit mycket utgång senaste veckorna. Men nu blir det skärpning med det. Så nu ska jag ut på lördag igen. Men sen ska jag inte gå ut mer innan vi åker iväg till något annat land.

I torsdags var vi ute och sa hej då till Veronica och Linus. Och det slutade med en stor jävla baksmälla.
Sen var det bara att gå påt igen på lördagen. Kräftor hos Patrik ihop med Mattias. Vet inte riktigt hur Matte mådde på söndagen, men jag mådde helt okej=)

Så blev det jobb måndag till tisdag. Ska jobba inatt och torsdagnatt.

Den 6 september har jag bokat tvättstugan. Blir galen på det här. Jag bokar en tid och så får jag jobb. Och inte så kul att gå upp för tidigt när man jobbat natt för att tvätta. Så då får jag ändra till dom tiderna som finns. Så får man göra om samma sak igen. Så nu är det fjärde försöket.


Igår var Adam här och kollade på fångarna på fortet. Vi lagade även mat ihop.


Gratinerade rödbetor, blomkål i ugn, stekta champinjoner och ugnsgrillade kycklinglår. Så hade vi tzatziki eller beasås till. 
Köpte två paket med kyckling lår så nu har jag kyckling till idag och imorgon. Så skönt att slippa laga mat när man ska jobba. Speciellt som imorgon när man har jobbat och ska gå på igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0