Så är det

Jag blir så trött på mig själv!! Igår såg jag på The Private Lives Of Pippa Lee. Ganska bra film faktiskt=)
Men så gick jag la mig efter filmen. Klockan var kanske 22 22:30 när jag kröp ner under täcket. Och jag somnade efter en stund. Men jag vaknade klockan 00:14!! Så jobbigt när det blir så där. Jag gick inte upp! Jag låg fint kvar och vänta på att somna om. Gick det då? NEJ, klockan 4 somnade jag om.


Såg även Vad blir det för mat? igår. Och Per gjorde torsk med äggsås. Så idag blir det kokt fisk och äggsås hemma hos fröken Pettersson. Vet dock inte om jag ska ha potatis till eller om jag ska köra med blomkål till.


BTW det är kallt som fan hemma hos mig. Och idag stänger dom av varmvattnet klockan 22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0