Drömma går ju

Nu är jag i skodrömmar igen. Hittat 8 par skor som jag vill ha. Sen om jag skulle använda alla 8 kan man ju inte säga.


Dessa skor är från Nelly. Av dessa fem finns det tre par jag skulle vilja ha.
Den svarta pumpsen med peep toe. Som inte är jämn i kanten är ju grymt snygga. Sen har jag ju fastnat för leopardmönstrat så dom skorna ska jag ju ha. Även dom svarta bredvid med öppen häl och peep toe får gärna trilla in hos mig. 


Så hittade jag tre par på Have2have.se som jag kan tänka mig=)

Här är det två par som jag vill ha! Dom illrosa pumpsen och dom svarta med den stora blomman. 
Eftersom jag klär mig i mycket svart så kan ju rosa vara snyggt att bryta av med. Ett par svarta byxor och dom rosa pumpsen. 
Och dom svarta skulle jag ha när som helst, för dom är ju så snygga! Älskar den stora blomman. 

Så är det ju inga par som är omöjligt dyra. Så det får la bli en genomgång av lådorna och garderoben=) 
Så om någon med sko storlek 40 41 vill köpa skor så kan ni titta förbi. Skorna är säkert använda en gång eller inte alls=)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0