Måndag men ändå söndag

Idag skulle jag ha tvättat klockan 7. Men som vanligt så stängde jag av och somnade om. Så jag får väl vänta till början på maj innan jag har tvättat. Skulle behöva bädda rent men jag har inget rent underlakan.

Igår var Petra och Micke här och grillade på eftermiddagen. Så trevligt så! Får vi göra om igen=)

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Förutom att gå till ica och köpa tomatpuré och dill till maten. För idag blir det strömmingslåda!! Och bara för att jag köpte för många potatisar igår, så ska jag göra eget mos idag. Det har jag inte gjort under den tiden jag har bott här. Och rårivna morötter till. Mums!!


Och den nya mascaran jag köpte från Lancome kan jag rekommendera. Den satt där den sitter! Jag hade på mig den i 15 timmar om inte mer. Och den kliade inte i ögat när jag blev trött och ögonen börjar rinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0