Staden

Idag blev det shopping med syster. Hon köpte lite presenter till sin man och jag köpte tofflor och en kjol.
Två par arbetstofflor från skopunkten och en svart kjol med nlommor på. Kjolen blir bra att ha i sommar till att bara slöa runt i, när man inte vill ha byxor.
Så blev det en mascara ju. Nu ska jag se om Lancome Hypnose Drama är grym=)


Den kostar 305 kr på kicks. Men med lite rabatt så kom jag ner på 244 kr. Hypnose Drama ska tydligen ge mer volym än Hypnosen. Hoppas den håller nu då.

Inatt blir det jobb. Imorgon ska jag hem till mamma och pappa och käka påskmat. Sen blir det en natt till. och på lördag ska jag hem till moster.

Hittade ett par grymt sköna byxor på Åhlens som jag nu känner att jag vill ha. Får nog åka in på söndag och köpa dom. Kanske blir en svart kjol då också. Men byxorna vill jag helst av allt ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0